-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Mer nytte fra Volkswagen
Snart kommer Volkswagen Amarok. Dermed får Volkswagen nok et nyttekjøretøy i tillegg til Transporter, Caddy og Crafter.

I dag er det i hovedsak japanske og amerikanske biler som står for volumet når det gjelder pickuper. Nå blir heller ikke Amarok noe tysk alternativ, for den skal produseres ved Volkswagens anlegg i Buenos Aires i Argentina.
LES: VW går for Amarok
Ifølge Volkswagen ønsker de å sette nye standarder i denne klassen med hensyn til forbruk og utslipp. De legger også inn et høyt sikkerhetsnivå med bl.a. seks kollisjonsputer og elektroniske hjelpemidler som ESP, ASR og ABS.
Ved lanseringen leveres Amarok med en 2,0-liters TDI-motor med 163 hk. Maks dreiemoment på 400 Nm er til stede allerede ved 1500 omdreininger. Firehjulsdrift er selvsagt standard.
Senere kommer også en TDI-motor med 122 hk og 340 Nm. Begge leveres i kombinasjon med 6-trinns manuell girkasse.
Det er en såkalt dobbelkabin med fire dører som er først ut i Amarok-familien. Siden kommer også en enkeltkabin. Bilen har et utseende som røper familietilhørigheten med andre nyere VW-modeller.
SE OGSÅ: Slik så den ut som konsept
Produksjonen starter i nærmeste fremtid og planen er en takt på to millioner biler i året. Sør-Amerika får først tilgang til Amarok, men høsten 2010 vil de første bilene komme til Norge.