-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Mer nytte fra Volkswagen
Snart kommer Volkswagen Amarok. Dermed får Volkswagen nok et nyttekjøretøy i tillegg til Transporter, Caddy og Crafter.

I dag er det i hovedsak japanske og amerikanske biler som står for volumet når det gjelder pickuper. Nå blir heller ikke Amarok noe tysk alternativ, for den skal produseres ved Volkswagens anlegg i Buenos Aires i Argentina.
LES: VW går for Amarok
Ifølge Volkswagen ønsker de å sette nye standarder i denne klassen med hensyn til forbruk og utslipp. De legger også inn et høyt sikkerhetsnivå med bl.a. seks kollisjonsputer og elektroniske hjelpemidler som ESP, ASR og ABS.
Ved lanseringen leveres Amarok med en 2,0-liters TDI-motor med 163 hk. Maks dreiemoment på 400 Nm er til stede allerede ved 1500 omdreininger. Firehjulsdrift er selvsagt standard.
Senere kommer også en TDI-motor med 122 hk og 340 Nm. Begge leveres i kombinasjon med 6-trinns manuell girkasse.
Det er en såkalt dobbelkabin med fire dører som er først ut i Amarok-familien. Siden kommer også en enkeltkabin. Bilen har et utseende som røper familietilhørigheten med andre nyere VW-modeller.
SE OGSÅ: Slik så den ut som konsept
Produksjonen starter i nærmeste fremtid og planen er en takt på to millioner biler i året. Sør-Amerika får først tilgang til Amarok, men høsten 2010 vil de første bilene komme til Norge.