-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Hermes med andre pedaler
Det store logistikk-firmaet, Hermes, bytter nå ut noen av gass- og bremse-pedalene sin med sykkelpedaler. På sikt skal 80 tyske byer få denne type utslippsfri nærdistribusjon.

Det er ikke lenge siden Hermes fortalte at de skulle kjøpe mer enn 1.500 elektriske Sprinter og Vito. De ser tydelig at skal de komme frem i byene må de gjøre det utslippsfritt.
Nå går de inn på enda en utslippsfri løsning. Sammen med Rytle skal de utvikle en Last-Mile virksomhet basert på systemer Rytle presenterte på fjorårets IAA i Hannover.
Rytle er en spinoff-virksomhet fra trailerprodusenten Krone – med andre ord ingen nybegynner innen transportfaget.
Der dreier det seg ikke bare om elsykler med utskiftbare smålastcontainere, men også om minidepoter, utskiftbare lastbærere og mange andre elementer som gjør dette til et komplett system.
Hermes legger spesielt vekt på at byer må legge til rette for utplassering av smådepoter på steder hvor de kan nås av store varebiler, men allikevel er så nær sentrumsområder at systemet kan bli effektivt.
De mener at med hjelp av pedaltjeneste vil de kunne gjøre utslippsfrie vareleveranser i sentrumsområdene i de 80 største tyske byene i løpet av få år.