-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Store tall når TIP kjøper PEMA
Det blir fort store tall når man summerer opp forretninger på Kontinentet.

I disse dager har den store tilhengerutleieren TIP Trailer Services kjøpt PEMA.
PEMA er en konkurrent som også driver med utleie av tilhengere. Men ikke bare, og det er kanskje det som har gjort selskapet ekstra attraktivt.
Det er litt interessant at ingen av disse selskapenes eiere kan kalles hardbarka transportfolk.
TIP eies av et investeringsselskap som heter I Squared Capital, med Adil Rahmathulla som leder. PEMA har de siste ti årene vært eid av GEFA, et investeringsselskap som ligger under den franske bankgruppen Societé Générale.
Mens TIP disponerer ca. 70.000 tilhengere har ikke PEMA mer enn snaue 20.000, men de har til gjengjeld en av industriens tetteste verkstednettverk.
Summert opp har den nye sammenslutningen – under forutsetning at det hele blir godkjent av europeisk konkurransetilsyn – nesten 90.000 tilhengere og mer enn 100 verksteder over hele kontinentet. To i Norge også, forresten.
«Dette er et viktig skritt for å vokse, og kunne øke tilbudet fra TIP videre», sa Adil Rahmathulla, og føyde til at «dette vil gjøre at vi også kan utvide vårt geografiske nærvær og særlig styrke vår posisjon i Tyskland og Sveits».
Og resten av Europa, skulle vi tro.