-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Konseptuell realitet?
En av nyhetene Nissan viser i Detroit er konseptbilen e-NV200. Men konsept forblir den neppe lenge.
Når man krysser i drivlinjen i Leaf med det kompakte columbiegget NV200, kan dette bli resultatet. Og man trenger jo ikke se lengre enn til søsterfirma Renault for å finne en tilsvarende bil som allerede eksisterer.
LES: Fornuftig elbil som finnes
Nissans NV200 er en populær liten varebil, men også en praktisk familiebil med fleksibelt interiør som kan tilpasses ulike behov. Ja, den kan til og med benyttes som taxi i metropolen New York.
LES OM: New Yorks taxi-fremtid
Nå sier Nissan ganske åpent at e-NV200 er en potensiell modell for masseproduksjon. Den har beholdt NV200s praktiske interiør, slik at den kan benyttes til transport av både personer og gods.
PRØVEKJØRING: Nissans lille blomsterbil
Den elektriske drivlinjen har en 80 kW motor og et dreiemoment på 280 Nm som er tilgjengelig over hele turtallsregisteret. Strømmen kommer fra et Li-ion batteri bestående av 48 kompakte moduler.
Rekkevidden vil avhenge av tyngden på det man frakter, kjøreforhold og klima, men vår erfaring går ut på at man kan kjøre en fulladet Leaf over en strekning på ca 10 mil, selv på kalde vinterdager om man er litt gjerrig på bruken av klimaanlegget.
SE DEN PÅ VIDEO: