-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Elbuss på børs
Den amerikanske elbuss-produsenten Proterra vil på børs. Det kan skje i år.

Proterra ble startet for 15 år siden. Tanken var å bygge batterielektriske busser etter at amerikanske kollektivtransportmyndigheter hadde begynt å etterlyse alternative drivlinjer.
Det tok imidlertid mange år før de første bussene derfra ble levert.
Ikke før i 2010 ble den første ordren effektuert: 31 busser til Foothill Transit i Pomona, California. Nærmeste nabo er LA.
Les også: Verdens lengste non-stop buss
Etter det har hovedkontoret hele tiden ligget i Silicon Valley (enkelt å rekruttere fagfolk fra Tesla og start up-selskaper), mens produksjonen skjer i Greenville, South Carolina.
I dag har de 60 % markedsandel i USA, uten at det betyr noen kjempevolumer. Den siste bestillingen på 25 busser til Edmonton får totalen opp i rett under 400 busser, akkumulert.
Det er åpenbart mange som tror selskapet har en fremtid. Blant investorene finner vi både Daimler og i-venture selskapet til BMW.
Nå ønsker åpenbart eierne å se om det er enda flere som har trua. Ryktene sier nemlig at de planlegger å gå på børs.
I første omgang står det i hvert fall tunge interesser bak. De samme ryktene utpeker nemlig både JPMorgan Chase & Co, Morgan Stanley og Deutsche Bank som tilretteleggere for IPO-en.
De som tror på ryktene tror også at IPO-en vil være på plass i løpet av året.