-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Utvider X Multi-serien
Michelin utvider sin nye generasjon av lastebildekkserien X Multi med to nye dekk: X Multi HD D for drivaksler og X Multi T2 for lavbygde hengere.

HD D er et 22,5” dekk for drivaksel, utviklet spesielt for lastebiler som driver med regional distribusjonstrafikk, og som til tider må kjøre på mer ujevnt underlag, for eksempel i forbindelse med frakt av tømmer eller mellom gårder og meierier.
T2-dekket er utviklet for lavbygde hengere med 17,5” aksler, som for eksempel maskinhengere, biltransporter og tunge spesialtransporter.
Ifølge en pressemelding fra Michelin benytter T2-dekket produsentens Regenion-teknologi, som innebærer at nye spor kommer frem i dekkmønsteret ettersom dekket slites ned. De ekstra mønstersporene skal bidra til at dekket beholder et godt grep gjennom hele levetiden.
Mønsteret på HD D har også mer robuste mønsterblokker. Dekkmønsteret er syv prosent bredere og inneholder 18 prosent mer gummi enn forgjengeren XDE2+ og X Multiway 3D XDE.
Begge de nye dekkene kan mønsterskjæres og regummieres.