-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Buss til sjøs
Ny attraksjon i Hamburgs enorme havneområde: En buss som er en båt. Eller er det en båt som er en buss?

Det er mye rart med dette kjøretøyet, men noe av det rareste er at den byr på Stopp-på-neste-knapper for passasjerene.
Ikke fordi det skal kjøre noen faste ruter med en mengde holdeplasser, men fordi det måtte til for at dette amfibiet skulle få tillatelse til å kjøre på landeveien.
Til tross for at krigsårenes Kübel-wagen, og de forskjellige Folkevognene med propell der bak ikke akkurat er ukjente fenomen, står det ikke et ord om amfibier i de tyske trafikkregler som praktiseres nå.
Og Fred Franken som driver dette fenomenet, og som hadde ideen og som også har konstruert det og fått det bygget, ville absolutt at det også skulle kunne få lov til å gå på land.
Hele vitsen er at med denne vil han kunne gi turistene en kombinert tur, både på vann og til lands. Dessuten er det selvfølgelig en ekstra attraksjon å bli befraktet i det som foreløpig er Tysklands eneste sivile buss-størrelse amfibium.
Men det kan vel fort bli flere. Ideen har virkelig tatt av – i løpet av de første to månedene har Franken fraktet mer enn 6000 begeistrede turister. Ikke bare turister forresten, havnevante Hamburgere har også stått i kø for den nye opplevelsen.
Kjøretøyet er egentlig en Man lastebil, men med et helt eget-konstruert skrog og bussaktig karosseri over. De elementene fikk han bygget i Ungarn. Men kjøretøyet kan man finne sammen med alle de andre bilene, til regelmessig vedlikehold på det autoriserte MAN-verkstedet i Moorfelt.