-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør
-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Statsbudsjettet i forbedring
Det kan i øyeblikket synes som om Fremskrittspartiet har fått gjennomslag for sine bilavgifter. Med ett unntak for lastebiler.

POLITIKK: - For FrP var det spesielt viktig å beholde avgiftslettelsene på bil og kjøretøy, skriver partiet på sin hjemmeside.
- Det er det nå flertall for, men med en endret innretning på lettelsene for tunge kjøretøy. Avgiftskuttet på vektårsavgiften for tunge kjøretøy er endret til bedre avskrivningsregler for lastebiler, vogntog og busser.
I dag har faller denne gruppen kjøretøy inn under Saldogruppe C: Vogntog, lastebiler, busser, varebiler mv, som har en sats på 20 prosent. Etter det YrkesBil forstår, er forslaget at denne satsen økes til 22 prosent.
Konsekvensen av den økte satsen vil være at bileeiere raskere kan skifte bilparken. Det står i sterk motsetning til det frafalte forslaget om å redusere vektårsavgiften med spesiell gunstig virkning for eldre, forurensende biler.