-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Statsbudsjettet i forbedring
Det kan i øyeblikket synes som om Fremskrittspartiet har fått gjennomslag for sine bilavgifter. Med ett unntak for lastebiler.

POLITIKK: - For FrP var det spesielt viktig å beholde avgiftslettelsene på bil og kjøretøy, skriver partiet på sin hjemmeside.
- Det er det nå flertall for, men med en endret innretning på lettelsene for tunge kjøretøy. Avgiftskuttet på vektårsavgiften for tunge kjøretøy er endret til bedre avskrivningsregler for lastebiler, vogntog og busser.
I dag har faller denne gruppen kjøretøy inn under Saldogruppe C: Vogntog, lastebiler, busser, varebiler mv, som har en sats på 20 prosent. Etter det YrkesBil forstår, er forslaget at denne satsen økes til 22 prosent.
Konsekvensen av den økte satsen vil være at bileeiere raskere kan skifte bilparken. Det står i sterk motsetning til det frafalte forslaget om å redusere vektårsavgiften med spesiell gunstig virkning for eldre, forurensende biler.