-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Lastebil blant Dinky,
International blir sivil
I USA har man jo vendt seg til ganske store Hummer på bilutstillingen. Men allikevel var det noen som sperret opp både det ene og det andre da de for første gang på 25 år møtte International på en personbilutstilling.
For dere som ikke er helt oppe på last, International (fra Navistar) er en av de store lastebilmerkene i USA. Ganske nylig har de kommet med en ikke så veldig stor, men stor nok, takk, 4x4 pickup med en rekke Hummeraktige interiørdetaljer. Og det slo til, en rekke profilerte glam-kunder har allerede meldt seg på som eiere.
Så dermed skjedde det neste logiske skrittet, nå skal det hummereres. Det er jo egentlig helt logisk. Når Light Trucks blir stadig større, hvorfor skal ikke store trucks bli stadig lightere. Og så møtes man kanskje et sted.
Flere på gang
International er i hvert fall på god vei med den forminskede utgaven av produksjonsmodellen CXT. RXT heter den som debuterte i Chicago. På en stand der det med letthet kunne vært 20 Civicer, fantes 4 av disse. En CXT, en RXT, en MXT (som er en militær utgave av RXT) og enda en prototype som ble døpt Project XT 2006 Concept, og som med det årstallet i navnet også hørtes ut som den var nesten i produksjon allerede.
RXT er imidlertid den som er interessant nå. Mer enn fem tonn tom, over
Salget av den sportslige lastebilen, for den er jo fremdeles det, starter til høsten. Og så vil vel neste Chicago-utstilling vise hva de egentlig mener med Project XT Concept.
Men hva med Volvo Trucks? Personbilfabrikken med samme navn har jo hatt kjempesuksess med sin XC 90. Burde ikke lastebilfabrikken kanskje se om de ikke kan komme opp med noe CXT-aktig?