-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
MAN vil bli global
Det er ikke bare Scania som MAN har i kikkerten. MAN, som i flere år har hatt et motorsamarbeide med International Navistar i USA, har vært ute etter denne nest største aktøren på det tunge lastebilmarkedet i USA (class 8) i lang tid.
Men ifølge MAN-kilder var det bokholderitekniske ikke i orden, og er det noe MAN skyr som pesten så er det ikke-verifiserbare regnskapstall. MAN kjøpte den britiske produsenten ERF for noen år siden. ERF var eid av den kanadiske lastebilprodusenten Western Star, og MAN kjøpte.
Det viste seg at ERFs regnskap var nærmere fri fantasi enn den hele og fulle sannhet, og MAN tapte masse penger på det. Derfor er et skikkelig regnskap helt påkrevet før MAN skriver ut sjekker.
- Navistar er fortsatt en aktuell kandidat for oss, men de gjøre ferdig leksene sine først, sa MANs konsernsjef Håkan Samuelsson til den britiske avisen Financial Times forleden dag.
Asia er viktig for lastebilindustrien for tiden, og en av grunnene til at MAN ønsker seg Scania, er at Scania har fotfeste i Korea. Korea er i seg selv et stort lastebilmarked – og landet ligger ikke langt fra Kina, som regnes som verdens mest interessante bilmarked for øyeblikket.