-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Robust pickup fra VW
Det var en bilutstilling i forrige uke også. Der hadde VW en verdenspremiere.
Search and Rescue
De kalte den en Studie, eller et konsept, de hadde til og med døpt den SAR for Search and Rescue for å gi tilskuerne litt Pamela Anderson ideer.
Men realiteten er at den en tonns pickupen Volkswagen presenterte på IAA, lastebilutstillingen i Hannover, blir en produksjonsmodell neste år.
Fraværende i USA
Den skal bygges i Pachero, Argentina-fabrikken, og foreløpig selges i Sør-Amerika og Europa. USA får den ikke før markedet er der igjen.
Det betyr, paradoksalt nok, at på den årlige State Fair i Texas, som åpner denne uken, og der bilfabrikkene alltid har vist frem sine pickup nyheter til nasjonens viktigste truck-marked, vil denne bilen være fraværende.
Robust
Bilen er en modell med dobbelkabin, 1,55 lang lasteflate, typisk VW-front og med trekk som minner sterkt om både Ridgeline og Avalanche.
Faren er at den blir kalt Taro II – etter den første Toyota HiLux-baserte pickupen som varte et stykke opp i nitti-årene og som vel ikke har etterlatt mange positive minner.
Det later til at et annet navn også kastes rundt akkurat nå. Robust! Kjedelig, men mye bedre.
Skal vi minne om at med Caddy, basert på Golf I, hadde Volkswagen sin første pickup. Noe mindre enn denne riktignok, men de har da allikevel hatt pickups lenger enn de fleste.