-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
EU har vedtatt varebil-CO2
EU-parlamentet har banket kommende CO2-krav for varebiler. Også rushavgift for tunge kjøretøy er et hakk nærmere gjennomføring.
EU-parlamentet vedtok i går offisielt de nye CO2-kravene for lette kommersielle kjøretøy, altså varebiler.
Med en gradvis innføring gjennom 2014 til 2016, skal bilprodusentene i 2017 ha maksimalt 175 gram CO2 per kilometer som gjennomsnittsutslipp på varebiler.
Innen 2020 er målet 147 gram i gjennomsnitt.
Og det er et stykke å gå. YrkesBil har tidligere påvist at det knapt finnes en varebil i dag som møter disse kravene – og at varebiler flest ligger i rødfeltet av ny miljømerking.
Lastebilavgifter på vei
EU-rådet vedtok mandag denne uken sin innstilling til direktivutkastet som endrer Eurovignettdirektivet, regelverket som danner rammene for avgiftslegging av tyngre kjøretøy på europeiske veier.
Hensikten med direktivutkastet er å begrense forurensing og trafikkorker. I sitt innspill legger Rådet til rette for at medlemslandene kan ilegge lastebiler en ny avgift for eksterne kostnader.
De vil også kunne tilpasse infrastrukturavgiften til å ta hensyn til trafikkorker. Direktivet skal nå til andregangs behandling i Europaparlamentet.
LES DETALJERT TIDLIGERE YB-SAK: Enighet om nye lastebilavgifter