-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Snart starter TruckRace-sirkuset
Preseason-testingen regnet bort, men i påsken åpner ballet på Donington. Se også racekalenderen her.

Riktignok regnet årets første test bort. Alle de store lastebilracerne var samlet på franske Nogaro-banen i slutten av mars for å gjøre siste finpuss foran sesongåpning. Solid regn gjorde at ingen ble no’ særlig klokere.
På Nogaro-banen skiftet været så fort mellom de voldsomste regnskyll og strålende himmel at man fikk ikke samlet erfaringer verken om våt eller tørr kjøring. I tillegg var en rekke av lagene også utstyrt med nytt telemetri-utstyr – som heller ikke funket.
Det eneste positive var at Nogaro er en av de få banene der depotene er store nok til at arbeidet på disse bilene kan skje under tak, så mekanikerne behøvde i hvert fall ikke bli våte, samtidig som de ble frustrerte.
I følge rapporter var Aravi-teamet, med sine Renaulter de ivrigste mens de to gule MAN’ene fra Egon Allgäuer var vanskelig å holde fra hverandre, for de var fremdeles ikke utstyrt med startnummer.
Og hos Truck Sport Bernau var det morsomst, for Uwe Nittel hadde byttet ut sin snuteb-ilFreightliner med en Cab-Over MAN og dro av banen mange ganger.
Og teamkammeraten, regjerende europamester Atonio Albacete viste seg å samle opp enda mer grus enn Nittel gjorde.
Det er nytt regelverk for dekk i år, for å sikre at ingen får tvilsomme fordeler blir dekkene fordelt etter et lotteri mellom de ti fremste bilene (målt etter forrige løp).
Det som er litt kjedelig er at det kanskje ikke blir flere enn ti biler, foreløpig ser det ut til at bare fem team kommer til å delta i alle rundene.
Her er kalenderen
Sirkuset starter på Donington den 23-24 april, så er det Misano i mai, Albacete og Nogaro i juni, Nürburgring og Smolensk i juli, Mest i august, Zolder i september Jarama 1. og 2. oktober og avslutning på Le Mans uken etter.
En lang sesong. Og de som vil vite mer finner det på www.truckrace.info