-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
ISS velger Renault
Det store serviceselskapet ISS skifter leverandør av varebiler. Renault erstatter Citroen og Ford.

NÆRINGSLIV: ISS har en bilflåte på rundt 1100 biler. Hoveddelen er små varebiler.
Etter en anbudsrunde skifter nå ISS fra Citroen og Ford til Renault, og med fokus på Kangoo.
Bilene skal fortsatt driftes av Leaseplan, som også har restverdiansvaret for bilene.
Direktør Anders Gadsbøll i importselskapet til Renault sier at man i dag ikke vet hvor mange biler Renault vil levere.
- ISS har en bilflåte på 1100 biler, men vår avtale gjelder i første rekke for varebilene, sier Gadsbøll.
Avtalen med ISS er en av de største Renault-importøren har tegnet. Bilene skal leveres til ISS i hele landet via lokale Renault-forhandlere.
Renault er også en av flere som har leveranseavtaler med Posten-Bring. - Ingen kjenner til hvilke volum Posten-Bring vil ta ut, sier Gadsbøll.
Renault tar nå mål av seg å selge nesten 1000 varebiler i Norge årlig (rsultatet i 2013 ble snaut 400). Bilene skal selges av alle Renault-forhandlere.
- Renault er størst på varebiler i Europa og minst i Norge. Det skal vi gjøre noe med, sier Gadsbøll.
Hovedmodellen blir Kangoo, men andelen elektriske varebiler blir ikke stort. - Elektriske varebiler er foreløpig for spesielt interesserte, avslutter Gadsbøll.