-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
ISS velger Renault
Det store serviceselskapet ISS skifter leverandør av varebiler. Renault erstatter Citroen og Ford.
NÆRINGSLIV: ISS har en bilflåte på rundt 1100 biler. Hoveddelen er små varebiler.
Etter en anbudsrunde skifter nå ISS fra Citroen og Ford til Renault, og med fokus på Kangoo.
Bilene skal fortsatt driftes av Leaseplan, som også har restverdiansvaret for bilene.
Direktør Anders Gadsbøll i importselskapet til Renault sier at man i dag ikke vet hvor mange biler Renault vil levere.
- ISS har en bilflåte på 1100 biler, men vår avtale gjelder i første rekke for varebilene, sier Gadsbøll.
Avtalen med ISS er en av de største Renault-importøren har tegnet. Bilene skal leveres til ISS i hele landet via lokale Renault-forhandlere.
Renault er også en av flere som har leveranseavtaler med Posten-Bring. - Ingen kjenner til hvilke volum Posten-Bring vil ta ut, sier Gadsbøll.
Renault tar nå mål av seg å selge nesten 1000 varebiler i Norge årlig (rsultatet i 2013 ble snaut 400). Bilene skal selges av alle Renault-forhandlere.
- Renault er størst på varebiler i Europa og minst i Norge. Det skal vi gjøre noe med, sier Gadsbøll.
Hovedmodellen blir Kangoo, men andelen elektriske varebiler blir ikke stort. - Elektriske varebiler er foreløpig for spesielt interesserte, avslutter Gadsbøll.