-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Lanserer fleksibelt underkjøringshinder
VBG lanserer underkjøringshinder med justerbare armer.

Med det nye produktet, EUFA (Endplate Underrun Protection Foldable and Adjustable), kan man stille inn bjelkens armlengde til den ønskede monteringshøyden, opplyser selskapet i en pressemelding.
Kravene til helbilsgodkjenning har gjort det vanskelig for de enkelte byggerne å fortsatt kunne montere egenutviklede løsninger uten å gjennomgå en kostbar sertifisering.
«Derfor lanserer VBG Group Truck Equipment nå underkjøringshinderet med armer som er justerbare etter behov til forskjellige monteringshøyder og chassiser. Underkjøringshinderet er mer fleksibelt enn andre utfoldbare løsninger», skriver produsenten.
Til de fleste kjøretøy
EUFA kan leveres uten hull og med tre forskjellige monteringsplater med forhåndsborede hull samt med bjelke, armer og balansefjær som monteres på kjøretøyet etter kundens ønsker.
– Systemet er velegnet til de fleste typer kjøretøy, rammebredder og monteringsforskrifter, sier Gunnar Nyvaller i VBG.
Oppfyller alle krav
Produktet er tilpasset til VBGs øvrige gavl- og bjelkeprogram til bilrammer med forhåndsborede hull. EUFA har korrosjonsbeskyttelse med sinkmanganfosfatering, ED-behandling og en seig, høyblank pulverlakk som skal gi lang levetid og lave totalomkostninger, ifølge produsenten.
– EUFA er nøye testet og oppfyller alle internasjonale dimensjoner og styrkekrav i henhold til ECE R58 revisjon 2. Slik får byggerne mer fleksible løsninger med et begrenset antall komponenter, mens transportfirmaer kan glede seg over at produktet er godkjent ved en årlig kontroll, sier Nyvaller.