-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Solaris Urbino 12 Electric er årets bybuss
Polske Solaris er vinner av kåringen «Bus of the Year 2017» i klassen for bybusser med sin modell Urbino Electric.

Det er første gang i prisens historie, som strekker seg fra 1989, at en batteridreven buss går av med seieren.
Fem busser fra produsentene Ebusco, Irizar, Van Hool, Solaris og Mercedes-Benz konkurrerte om tittelen, de fire første med elbusser mens sistnevnte stilte med gassmotor.
Solaris Urbino 12 Electric er utstyrt med 240 kWh batterier. To ladesystem er installert i bussen. En pantograf for lading på holdeplasser og et plug-in system for lading ved endestasjoner.
Vinneren bestemmes av en jury bestående av 20 bussjournalister fra flere europeiske land.
De legger vekt på kriterier som akselerasjon, bremselengde, vibrasjoner og støynivå. I tillegg intar de roller både som sjåfør og passasjer for å teste bussene med ulike innfallsvinkler.
Solaris har produsert elektriske trolleybusser siden 2001, og startet serieproduksjon av elektriske busser i 2011. De har levert 1.300 elektriske busser av ulike typer til kunder.