-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Ny Scania-motor til Norge
Scania introduserer sin biogassmotor for det norske markedet, på bildene i distribusjonsbilen P310 med skap.

9,3-litersmotoren med fem sylindre er basert på en diesel grunnstamme, men er bygget om med tennplugger for å få fyr på gassen.
Gassen oppbevares i 8 composittanker på total 640 liter. Disse sitter bak ”skapdekslene” bak forhjulene og foran sideunderkjørings-hinderne.
Motoren kommer kun som 9,3-liter, men i to ytelser, enten 275 hk/1100 Newtonmeter eller 310 hk/1250 Newton.
- Det er en bil som vi tror vil være av interesse i distribusjon ettersom biogasstilgangen bedres i norske byer, sier Tom Ola Bjerkestuen i Scania (bildet).
Bilen kan selvsagt også gå på på mer utbredt CNG, som gjør at man ikke nødvendigvis trenger vente til biogassen er klar.