-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ny Scania-motor til Norge
Scania introduserer sin biogassmotor for det norske markedet, på bildene i distribusjonsbilen P310 med skap.

9,3-litersmotoren med fem sylindre er basert på en diesel grunnstamme, men er bygget om med tennplugger for å få fyr på gassen.
Gassen oppbevares i 8 composittanker på total 640 liter. Disse sitter bak ”skapdekslene” bak forhjulene og foran sideunderkjørings-hinderne.
Motoren kommer kun som 9,3-liter, men i to ytelser, enten 275 hk/1100 Newtonmeter eller 310 hk/1250 Newton.
- Det er en bil som vi tror vil være av interesse i distribusjon ettersom biogasstilgangen bedres i norske byer, sier Tom Ola Bjerkestuen i Scania (bildet).
Bilen kan selvsagt også gå på på mer utbredt CNG, som gjør at man ikke nødvendigvis trenger vente til biogassen er klar.