-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Citroens komplette arbeidsbil
Det artige med bilmesser er å oppdage utallige varianter som ikke kommer til Norge. Her en skreddersydd utgave av Citroen Jumpy i Limited Edition.


Den fine kassebilen Jumpy fra Citroen lever et litt anonymt liv i Hiace/Transporter-segmentet.
Bilen deler forøvrig kropp med både Peugeot Expert og Fiat Scudo (og trekløveret ble Van of the year i 2007, klikk her). Bilen fikk sist oppgradering i 2007.
På Genevemessen står den imidlertid i en ferdigpimpet utgave av håndverkerens drøm: Limited Edition.
Bare 200 eksemplarer skal lages av bilen, basert på HDi 90 manuell L1H1 1000. Og utstyret den kommer med er:
Takbøyler, sklisikkert vareromsgulv, polypropylen beskyttelse av vareromsvegger, tåkelys foran, stål vareromsvegg og ”Arctic Steel” metallik lakk.
Dette er for såvidt ikke veldig imponerende, når vi vet at norske varebilimportører gjerne baker inn dette som standardutstyr. Norske varebilkjøpere er et hakk mer kresne enn resten av Europa.
Se også lanseringskalender 2011 varebiler!
Men det gir utslag i prisen. I England koster bilen 16,385 pund, eller 150.000 kroner, eks. mva. Til sammenlikning er startprisen for en Jumpy i Norge ca. 180.000 kroner eks. mva.