-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Skandinavisk angrep på kabotasjereglene
Lastebileierorganisasjonene i Sverige, Danmark og Norge gjør nå felles front mot EU-regler. – Kabotasje har gått ut over fri og rettferdig konkurranse.

Det skriver danske DTL, svenske SÅ og norske NLF i et felles brev til EUs transportkommissær Siim Kallas, melder danske Lastbil Magasinet i dag.
Hovedkravet i brevet er at de nåværende kabotasjereglene – som tillater en transportør å påta seg tre innenriks oppdrag innen en uke i et annet land omfattet av avtaleverket - må gjennomgås på nytt med nytt perspektiv.
- Regelverket bør i større grad ta hensyn til arbeidsmarkedsfaktorer som lønn, arbeidsvilkår og sosiale forhold. Hittil har reglene kun vært bunnet i regulering av markedsadgang, påpeker adm. dir. Erik Østergaard i danske DTL.
- Den nåværende kabotasje trafikken har gått ut over fri og rettferdig konkurranse.
I brevet tar organisasjonene opp ytterligere to forhold:
* øket adgang for bruk av de lange modulvogntogene, da EU-landenes forskjellige regelverk gjør det umulig å få utnyttet konseptet til transport mellom landene
* øket og mer enhetlig kontroll med lastebilbransjen i de forskjellige landene, da dagens forskjellige regeltolkninger er sterkt konkurransevridende.