-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Mazdas nye allrounder
Mazda BT-50 har vært en trofast arbeidskamerat for mange håndverkere og andre med behov for en pickup. Nå står nye målgrupper for tur.

Med kul design og økt komfort prøver Mazda å tiltrekke seg flere private brukere når neste generasjon BT-50 pickup nærmere seg produksjonsstadiet.
De definerer bilen som en ”Active Lifestyle Vehicle” og håper å beholde sine eksisterende kunder samtidig som de appellerer til nye målgrupper: Familier med en aktiv livsstil.
Ovenfor kunder i Europa skal BT-50 presenteres som den perfekte bilen for utendørs fritidsaktiviteter. Derfor har den fått en design som er mer attraktiv enn forgjengeren, mens interiør og komfort er løftet til et høyere nivå.
Og selvsagt får den også en dose Zoom-Zoom – Mazdas begrep for kjøreglede.
Noen av designelementene som benyttes i BT-50 kjenner vi igjen fra Minagi Concept som vi møtte i Genève, og Shinari, første konseptbil med Mazdas nye KODO designspråk.
SE: Minagi Concept
SE OGSÅ: Shinari Concept
Foreløpig er Mazdas informasjon sparsom med hensyn til praktiske og tekniske egenskaper, Men de bør i alle fall ta en titt på Volkswagen Amarok som er en ny målestokk i dette segmentet.