-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Scania igjen i tet
Volvo har ledet klart flest uker så langt i år, men Scania tok et kjempeløft rett før påske, og ligger nå over 10 biler foran Volvo på registreringsstatistikken.

Det er ganske enkelt en knallhard duell mellom de to svenske merkene, og i år kanskje tøffere enn på lenge.
Og det er ingen tvil om at prestisjen i å være største merke høyst sannsynlig er langt større enn gevinsten av de ekstra solgte bilene som må til.
Ulempen for lastebilselgerne i dette spillet er selvsagt at det tar lang tid før de konkret solgte bilene havner på den offisielle registreringsstatistikken fra OFV.
For oss utenfor er det imidlertid spenning å følge registreringene uke for uke. Og i uken før påske fikk Scania registrert 33 biler – over dobbelt så mange som Volvo.
Les også
Lastebilkostnadene opp 6,4 prosent
På plassene under de to kamphanene finner vi som vanlig Mercedes på klar 3. plass, og MAN på like klar 4. plass. Deretter kommer Iveco på 5., DAF på 6. og Renault på 7.
Ingen av de siste fem merkene utmerker seg. Statistikken gjelder alle lastebiler over 3,5 tonn.
Kilde: OFV as.