-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Ford plugger London
Samtidig som Ford forteller at de er Europas største varebilmerke for andre år på rad, lanserer de et prosjekt som er minst like interessant. Plug-in hybrid varebiler for London.
På sikt dreier det seg sikkert om PHV-varebiler for flere steder enn London, men akkurat nå forteller de om et prøveprosjekt som blir gjort sammen med Transport for London.
20 Transit Custom bygges om til denne type drift, og meningen er at de skal tilbringe mesteparten av sitt indre-London-liv i elektrisk modus.
Ford har for lengst sagt at de skal bli ledende på elektrifiserte biler, med 13 nye globale modeller i løpet av de neste fem årene. Men det har ikke vært presisert hvor mye av denne innsatsen som skal komme varebilene til gode.
Når man får høre at kommersiell trafikk i London består av 280.000 turer pr. dag på til sammen 13 millioner kilometer får vi en anelse om at eldrift kanskje kan hjelpe litt på utslippene.
Det er foreløpig ikke sluppet ut noe om bilenes spesifikasjoner, men det høres jo ut som at de vil få en ganske god el-kapasitet.
Det er forresten ikke lett å forstå hvorfor utviklingen av denne type drivlinjer skal være så vanskelig å innføre i varebiler når personbilmarkedet flyter over av dem.
I Norge ble det i fjor solgt mer enn 20.000 plug-in personbiler mens det ble solgt null hybride varebiler – med eller uten plugg.
De nye Fordene skal i trafikk i løpet av høsten og vi blir lovet at slike biler skal finnes hos din nærmeste Ford-forhandler fra 2019.