-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Tråkker til for varebilsalget
Salgssjef Flåte, Eirik Nilsen, ved Birger N. Haug i Oslo tråkker til - bokstavelig talt - for å øke Nissans markedsandel i nytte-segmentene. Forventningene til e-NV200 med forlenget rekkevidde er høye.

– Vi forventer en tre- eller firedobling av e-NV200-salget når rekkevidden økes. Etterspørselen er stor, også etter lengre kjørelengde, sier Eirik Nilsen til YrkesBil.no.
Foruten e-NV200 har han ny NV300, relativt ny Navara og NV400 som nå kan leveres med skap eller plan i sortimentet sitt.
– Vi har også høye forventninger til nye NV300. Den vil utfylle «hullet» som oppstod i varebilsortimentet da Primastar gikk ut av produksjon for snart tre år siden, sier Nilsen.
Oppretter direktelinje
Birger N. Haug (BNH) har fire fast ansatte som jobber dedikert med varebil i Oslo, en i Lillestrøm og en i Follo.
– Nå utvider vi nyttekjøretøy-satsningen vår også på ettermarkedssiden, ved at vi har tilrettelagt servicesenteret slik at næringskunder får eget direktenummer til servicesenteret. De skal få raskere hjelp, noe vi mener er en viktig suksessfaktor i dette markedet, opplyser Nilsen.
Nissan varebiler har drøyt 3 prosent markedsandel i BNHs Oslo-distrikt i dag.
– Nå er målet å komme opp på 3,5 prosent, noe som i så fall vil være over landssnittet for Nissan, sier Nilsen.
El-sykkel og el-bil
For ytterligere å forsterke Nissans el- og miljøprofil har salgssjefen anskaffet en el-sykkel til varebilselgerne.
– Vi tilbyr potensielle kjøpere av e-NV200 å låne bilen i inntil en uke, for å prøve om elektrisk varebil fungerer for dem. Da kjører vi ut til dem med bilen og bruker el-sykkelen for å ta oss tilbake til vårt kontor på Økern. På den måten slipper vi å være to personer og to biler som reiser ut for å levere en prøvebil. Dette vekker litt oppsikt og begeistring ute hos kundene, forteller Nilsen.