-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Volvo har levert de første helelektriske lastebilene
Volvo Trucks leverte i går sine to første helt elektriske lastebiler – en renovasjonsbil og en distribusjonsbil – til kunder i Gøteborg.
Det er avfalls- og gjenvinningsbedriften Renova, samt logistikkselskapet DB Schenker og samarbeidspartner, transportselskapet TGM, som skal kjøre bilene.
Begge de elektriske lastebilene settes nå i ordinær trafikk i Volvos hjemby Gøteborg.
LES OGSÅ: Disse elektriske lastebilene kommer til Norge i 2019
Det er snakk om to eksemplarer av modellen Volvo FL Electric, og de er del av en førserie lastebiler som er blitt utviklet i samarbeid med utvalgte kunder.
Serieproduksjonen av Volvo FL Electric og den større søskenmodellen Volvo FE Electric, starter i liten skala for det europeiske markedet i løpet av andre halvår 2019.
– I takt med at teknikken blir et konkurransekraftig alternativ for flere kunder, kommer vi til å fortsette å utvikle vårt tilbud av kjøretøy med helelektrisk drift. Parallelt reduserer vi fortsatt klima- og miljøpåvirkningen fra våre dieseldrevne og gassdrevne lastebiler, fremfor alt gjennom stadig mer energieffektive drivlinjer, sier president for Volvo Trucks, Roger Alm i en pressemelding.
Det skal ikke produseres mer enn rundt 50 biler for Europa i 2019, men den norske importøren håper å få noen av dem hit.