-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Volvo har levert de første helelektriske lastebilene
Volvo Trucks leverte i går sine to første helt elektriske lastebiler – en renovasjonsbil og en distribusjonsbil – til kunder i Gøteborg.

Det er avfalls- og gjenvinningsbedriften Renova, samt logistikkselskapet DB Schenker og samarbeidspartner, transportselskapet TGM, som skal kjøre bilene.
Begge de elektriske lastebilene settes nå i ordinær trafikk i Volvos hjemby Gøteborg.
LES OGSÅ: Disse elektriske lastebilene kommer til Norge i 2019
Det er snakk om to eksemplarer av modellen Volvo FL Electric, og de er del av en førserie lastebiler som er blitt utviklet i samarbeid med utvalgte kunder.
Serieproduksjonen av Volvo FL Electric og den større søskenmodellen Volvo FE Electric, starter i liten skala for det europeiske markedet i løpet av andre halvår 2019.
– I takt med at teknikken blir et konkurransekraftig alternativ for flere kunder, kommer vi til å fortsette å utvikle vårt tilbud av kjøretøy med helelektrisk drift. Parallelt reduserer vi fortsatt klima- og miljøpåvirkningen fra våre dieseldrevne og gassdrevne lastebiler, fremfor alt gjennom stadig mer energieffektive drivlinjer, sier president for Volvo Trucks, Roger Alm i en pressemelding.
Det skal ikke produseres mer enn rundt 50 biler for Europa i 2019, men den norske importøren håper å få noen av dem hit.