-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Volvo har levert de første helelektriske lastebilene
Volvo Trucks leverte i går sine to første helt elektriske lastebiler – en renovasjonsbil og en distribusjonsbil – til kunder i Gøteborg.

Det er avfalls- og gjenvinningsbedriften Renova, samt logistikkselskapet DB Schenker og samarbeidspartner, transportselskapet TGM, som skal kjøre bilene.
Begge de elektriske lastebilene settes nå i ordinær trafikk i Volvos hjemby Gøteborg.
LES OGSÅ: Disse elektriske lastebilene kommer til Norge i 2019
Det er snakk om to eksemplarer av modellen Volvo FL Electric, og de er del av en førserie lastebiler som er blitt utviklet i samarbeid med utvalgte kunder.
Serieproduksjonen av Volvo FL Electric og den større søskenmodellen Volvo FE Electric, starter i liten skala for det europeiske markedet i løpet av andre halvår 2019.
– I takt med at teknikken blir et konkurransekraftig alternativ for flere kunder, kommer vi til å fortsette å utvikle vårt tilbud av kjøretøy med helelektrisk drift. Parallelt reduserer vi fortsatt klima- og miljøpåvirkningen fra våre dieseldrevne og gassdrevne lastebiler, fremfor alt gjennom stadig mer energieffektive drivlinjer, sier president for Volvo Trucks, Roger Alm i en pressemelding.
Det skal ikke produseres mer enn rundt 50 biler for Europa i 2019, men den norske importøren håper å få noen av dem hit.