-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Automatisk Pizza på døren
Nuro er en av de mange start upene som skal konkurrere med både varebiler og sykkelbud. Nå leverer de pizza i Houston.

Domino’s er et selskap som åpenbart er opptatt av å få pizzaene sine kjapt og effektivt ut til kundene.
De slo seg sammen med Ford om en liten flåte selvkjørende pizza-ekspresser i Michigan for to år siden.
Nå går de sammen med Nuro om å distribuere maten i Houston, Texas.
Nuro er en av de mange som bygger autonome kjøretøy, beregnet på på-døra leveringer i urbane områder.
De kom for alvor på skjermen da japanske SoftBank investerte nesten en milliard dollars i selskapet tidligere i år.
Frem til da hadde de bygget seks av sine R1-modeller, nå blir det flere.
Nuro er en tydelig avviker i forhold til mange av sine kolleger ved at de spesialiserer seg på vareleveringer og dropper alle tanker på å flytte folk.
Foreløpig i hvert fall.
Dermed har de kunnet bygge noe som er halvparten så bred som en vanlig kompakt bil, og mye kortere.
I tillegg har de bygget om ca. 50 vanlige biler til selvkjørende som brukes i vanlig trafikk i California, Arizona og Texas – alle med en sjåfør om bord for sikkerhets skyld.
Nå er ikke Pizzaene i Houston uten back up heller. Siden det ikke er plass til noe menneske i R1, blir hver eneste av dem fulgt av en vanlig bil med sjåfør som har fjernkontroll over de førerløse.
Nå kan det se ut som om varelevering blir det første store området for autonom transport. Men det er ikke sikkert at den holder seg på bakken.
Med Amazon, Uber og mange andre som vil bruke droner, man det ut som om mye av trafikken vil bli flyttet opp i en tredje dimensjon.
Se video fra testing av konseptet: