-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Private brand: komplett varebil
Det meste kan man få kjøpt som en slags råvare, for så å sette eget navn på: smøreolje, dongeribukser eller drikkevarer for eksempel. Nå også elektrisk varebil.

Karma, som har vært der en stund med sine elektriske, eller hybride, personbiler startet opprinnelig som en av de mange aktivitetene til den danske designeren Henrik Fisker.
Men akkurat denne ble kjøpt opp av kinesiske interesser som har holdt en viss produksjon i gang.
De skulle egentlig vist noe av det de står for på årets Geneve-utstilling, som ikke ble noe av. I stedet lanserer de et nytt varebilforslag på nettet, midt i påsken.
E-Flex kaller de konseptet sitt som egentlig er en komplett batterielektrisk plattform som tilbys bilprodusenter som ønsker å bringe en ferdigutviklet varebil på markedet fortest mulig.
Akkurat den de presenterte nå er også utstyrt med autonome egenskaper opp til nivå 4, men akkurat den detaljen er ikke obligatorisk.
Selve plattformen er basert på en gjennomført modultenking. Ved å stokke om på batterier og motorer har man innenfor akkurat denne dimensjonen 22 muligheter.
Det inkluderer to motorer med drift i den enden man ønsker, eller fire motorer med firehjulsdrift. Det er også gjort plass til en forbrenningsmotor som rekkeviddeforlenger.
For å demonstrere poenget med at denne plattformen er tilgjengelig for dem som allerede har noe å sette opp, men som ønsker en kjapp elbil-løsning, ble den presentert med et Fiat Ducato-karosseri – eller Ram Promaster som det heter i USA.
Karma har tidligere snakket om dette som en løsning for bobiler – og lover å komme med andre forslag basert på E-Flex om noen uker.