-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Første Urbino 12 på plass
Østerrike, Tyskland, Italia og Polen har allerede mottatt den nye generasjonen Urbino fra bussprodusenten Solaris. Nå er nyheten på plass også i Norge.

Det er Norgesbuss AS som nylig har fått levert to 12 meter lange Urbino-bybusser fra polske Solaris Bus and Coach, som skal brukes til rutekjøring i Oslo.
– Vi er glade for å ha fått på plass de nye bussene, sier administrerende direktør i Norgesbuss AS, Atle Rønning i en pressemelding.
«Oslo-utgaven» er ifølge Solaris utstyrt med en kraftig air-condition i hele kupeen. LED-teknologi sørger for belysning både i og utenfor bussen. Bussene har 32 seter.
– Nå er det totalt 360 busser fra Solaris som kjører rundt i Norge. Det er jeg fornøyd med, kommenterer administrerende direktør i Solaris Norge AS, Sverre Skaar.
Nye Urbino skal ha en stivere og mer robust konstruksjon, samtidig som den er betydelig lettere enn forrige generasjon.
Bybussene er utstyrt med en DAF / PACCAR MX-11 Euro 6-motor på 240 kW i kombinasjon med automatkassen Voith Diwa.