-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Buss til sjøs
Ny attraksjon i Hamburgs enorme havneområde: En buss som er en båt. Eller er det en båt som er en buss?
Det er mye rart med dette kjøretøyet, men noe av det rareste er at den byr på Stopp-på-neste-knapper for passasjerene.
Ikke fordi det skal kjøre noen faste ruter med en mengde holdeplasser, men fordi det måtte til for at dette amfibiet skulle få tillatelse til å kjøre på landeveien.
Til tross for at krigsårenes Kübel-wagen, og de forskjellige Folkevognene med propell der bak ikke akkurat er ukjente fenomen, står det ikke et ord om amfibier i de tyske trafikkregler som praktiseres nå.
Og Fred Franken som driver dette fenomenet, og som hadde ideen og som også har konstruert det og fått det bygget, ville absolutt at det også skulle kunne få lov til å gå på land.
Hele vitsen er at med denne vil han kunne gi turistene en kombinert tur, både på vann og til lands. Dessuten er det selvfølgelig en ekstra attraksjon å bli befraktet i det som foreløpig er Tysklands eneste sivile buss-størrelse amfibium.
Men det kan vel fort bli flere. Ideen har virkelig tatt av – i løpet av de første to månedene har Franken fraktet mer enn 6000 begeistrede turister. Ikke bare turister forresten, havnevante Hamburgere har også stått i kø for den nye opplevelsen.
Kjøretøyet er egentlig en Man lastebil, men med et helt eget-konstruert skrog og bussaktig karosseri over. De elementene fikk han bygget i Ungarn. Men kjøretøyet kan man finne sammen med alle de andre bilene, til regelmessig vedlikehold på det autoriserte MAN-verkstedet i Moorfelt.