-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Hemmelig Mercedes? Ikke veldig
Det må være litt flaut å kjøre rundt i en hemmelig, kamuflert bil, og så er det ingen som sprer bilder av den verden over.

Det later til at det er det som skjer med Daimler akkurat nå.
Så hva gjør man for å bøte på den manglende interessen? Man legger bildene av hemmeligheten på egne pressesider og utstyrer den med kryptisk tekst.
At den er kommet så langt som til disse sidene visere jo bare at de lykkes med denne strategien også.
PRØVEKJØRT: Stort steg for nye Sprinter
Så forteller altså bildeteksten at denne hemmelige bilen ble spottet i nærheten av Dortmund, der Minibus GmbH – et Daimler selskap – holder til.
Og vi får videre vite at de nye minibussene fra Mercedes-Benz nå gjennomgår sine siste prøver.
Dette er åpenbart en av dem.
Så får vi vite at Sprinterne alltid har dannet basis for minibusser med stjerner i fronten. At Sprinter plattformen er velegnet til de fleste påbygg. Og at den nye Sprinteren nå er klar til å bestilles.
Og at vi derfor må regne med at minibuss-utviklerne jobber hardt med nye modeller.
Og det kan vel ikke være tvil om, antyder teksten, at også de nye minibussene vil kunne vise frem de samme førerplass-variantene og alle de sjåførassistene som den nye Sprinter er utstyrt med.
Men så komme den virkelige triggeren:
«Det kan se ut på dørene som om den avfotograferte bilen kommer fra Sprinter City-modellserien som brukes til regulær rutedrift. Det ser faktisk ut som det er en større utgave av den tidligere treakslede Sprinter 77? Men vi må nok ikke vente alt for lenge før vi får løsningen på gåten» - beroliges vi med.
Selv kommer jeg ikke til å holde pusten, men hatten av. Presseavdelingen lyktes denne gangen også.