-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Renault Trucks rigger seg for vekst
Med Gulsen Saritabak (bildet) som ny salgssjef og flere nye lastebilmodeller i løpet av 2019, håper Renault Trucks på et realt løft i tiden fremover.

La oss starte med den nye salgssjefen. Gulsen Saritabak er 34 år og har sin yrkesbakgrunn fra noe helt annet enn lastebilnæringen – nemlig dagligvarebransjen.
– Jeg gleder meg skikkelig til å komme i gang, og har allerede noen ideer om hvordan vi skal ta Renault et steg videre, sier Saritabak.
I disse dager tar hun lastebillappen, samtidig som hun setter seg inn i bransjen og produktene.
– Det er mye å sette seg inn i. Å spekke en bil er komplisert, men rundt meg har jeg utrolig dyktige og faglig sterke folk, så jeg henger meg på de for å lære, fortsetter 34-åringen.
Vekstambisjoner
Volvos franske søstermerke har ambisjon om å selge 125 tunge lastebiler i Norge i år - opp 33 prosent fra fjorårets 94. I tillegg har de mål om 50 mellomtunge lastebiler og 175 varebiler av typen Master, noe som også er betydelig opp fra fjoråret.
– Vi opplever en betydelig vekst og etterspørsel etter nye biler, samtidig har vi tøffe vekstambisjoner. Da må vi utvide laget, sier Viggo Noreng, salgsdirektør i Renault Trucks Norge.
I tillegg til lansering av anleggsbilen K-range i løpet av våren, kommer de helelektriske modellene Master Z.E. og D-Range Z.E. i løpet av tredje kvartal (vårt tips: husk at Transport & Logistikk arrangeres på Norges Varemesse i september).
Nye sikkerhetsfunksjoner
For øvrig kommer Renault i disse dager med fem nye sikkerhetsløsninger på C og K-range.
- Automatisk parkeringsbrems når føreren forlater hytta
- Direkte utsyn med et vindu plassert i passasjerdøren, som gir sjåføren utsyn i riktig høyde i forhold til syklister og fotgjengere i denne blindsonen
- Utvendig høyttaler som advarer syklister og fotgjengere når bilen skal ta en høyresving
- Overvåkningskamera fra bilens blindsoner gir sjåføren god oversikt på bilens skjerm inne i bilen
- Ultralydsensorer som registrerer myke trafikanter på passasjersiden, og advarer sjåføren med LED-lys og lyd
– Foreløpig er det kun C-range som har blitt solgt i Norge, men i løpet av våren får vi vår første K-range, en 6x6 anleggsbil. K-serien er robust og slitesterk og har en rekke spesialfunksjoner, sier salgsdirektør for Renault Trucks, Viggo Noreng.