-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Rekordtilbud på bruktbuss-show
Også norske kunder har kjøpt buss på BusStore, og det var flere norske besøkende på bruktshowet som ble arrangert for noen dager siden.

BusStore er egentlig et bruktbuss-anlegg for Daimler og Setra.
Men selv om tyngdepunktet ligger på merkene, og finansieringsforbindelsen er Mercedes-Benz Financial Services, finner man alle merker – og alle størrelser av busser, ned til mini-varianter, der.
1.000 innkjøpere
Hovedanlegget ligger i Neu-Ulm i Tyskland, men det finnes en rekke andre lokasjoner med brukte busser på plass, rundt i Europa. Til sammen 14 anlegg. I Köge i Danmark og Vetlanda i Sverige finner man to av dem.
Med hovedkvarteret er altså i Tyskland, og hvert år arrangerer man et spesielt Show der.
I år ble det besøkt av 1.000 innkjøpere fra 21 land, og det var rundt 250 biler der – 80 flere enn i fjor.
Det er naturlig at egne merker får størst oppmerksomhet, og egen klassifikasjon i tilbudslisten. Gold betyr Daimler/Setra som er max. tre år gamle og ikke har gått mer enn 300.000 km. Sølv er seks år og 500.000 – og det finnes også en bronse-gruppe. Felles for alle er teknisk gjennomgang, rapport og garanti som henger sammen med objektet.
Også på norsk
Men også fremmede merker får en skikkelig gjennomgang og klare rapporter. BusStore sier at de ønsker å bli oppfattet som en uavhengig merkevare som driver en skikkelig bruktbilvirksomhet aktivt og offensivt.
At nettsiden deres også finnes på norsk forteller en del om hvor internasjonal man egentlig ønsker å bli oppfattet som. Men dessverre går det ikke an å søke på «tidligere norske busser».