-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Første offisielle glimt av nye Volkswagen Amarok
Dagens Amarok går ut av produksjon i Europa i år. Erstatteren kommer først i 2022, men nå er den første offisielle skissen sluppet.

Midt i korona-krisen, der bilfabrikker stenger og forhandlere sliter, er det godt med noen «vanlige» bilnyheter også.
Under gårsdagens årlige pressekonferanse for Volkswagen AG, som naturligvis kun ble streamet via nettet denne gangen, ble det lettet på sløret rundt flere av gruppens kommende bilmodeller.
En av dem var nye Amarok. Som YrkesBil tidligere har skrevet er 2020 det siste leveåret for dagens Amarok i Europa, ettersom produksjonen i Hannover stoppes. Fabrikken skal forberedes for produksjon av den nye elbilen I.D. Buzz.
Amarok skal fortsatt produseres i Argentina og Algerie etter 2020, men biler derfra vil ikke bli solgt i Norge, ifølge importøren av Volkswagen Nyttekjøretøy.
Dermed blir det et opphold i pickupsegmentet for Volkswagen i Norge frem til 2022, da den nye modellen skal være på plass. Inntil i går har Volkswagen holdt kortene tett til brystet om hvordan den nye pickupmodellen skal se ut.
Det vi fikk se var kun en enkelt skisse, hvor man ser at modellen vil få et helt annet uttrykk enn dagens Amarok.
– Den kommende generasjonen Amarok vil bli det første resultatet av Volkswagens strategiske samarbeidsallianse med Ford, uttalte Volkswagens toppsjef, dr. Herbert Diess, under gårsdagens pressekonferanse.
Dermed er det ikke unaturlig at man kan se visse likhetstrekk mellom den kommende Amarok og Ford Ranger – da disse skal bygges over samme plattform. Hvor nye Amarok skal bygges er foreløpig ikke opplyst.
Diess røpet ingen annen informasjon om nye Amarok enn skissen du ser over her, så vi har dessverre ingen tekniske detaljer foreløpig.
Ford Ranger var i fjor Norges nest mest solgte pickup, med en markedsandel i segmentet på 21,9 prosent. Volkswagen Amarok var den fjerde mest solgte pickupen, med en markedsandel på 18,1 prosent.