-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
350 MAN bybusser til Paris
Bestillingen på 350 busser fra det offentlige trafikkselskapet i Paris, RATP, har en verdi av 75 millioner Euro og er den største noen sinne hos MAN i Frankrike.

Ordren på 350 bybusser er en oppfølger til en ordre på 186 MAN Lion’s City G leddbusser i 2008.
Leddbussene skal leveres frem til 2011, mens den nye ordren skal effektueres i tidsrommet fra 2010 til 2013.
Når alle bussene er på plass hos det franske busselskapet, vil det ha 760 MAN i kjøretøyparken. Dette gjør MAN til den største leverandøren til RATP.
Alle de sist bestilte 350 bybussene er av typen MAN Lion’s City i to-dørs utførelse og med en passasjerkapasitet på nærmere 100, inklusive en rullestolplass.
Bussene har en 6,8 liters dieselmotor på 250 hk. Motorene bygges etter den såkalte MAN PURE DIESEL®-teknologien og tilfredsstiller den strenge EEV-normen (Enhanced Environmentally friendly Vehicle) uten bruk av AdBlue.
Bussene skal utstyres med automatgirkasser som har topografi-avhengig girkasse-programvare, som gjør kjøretøyene ekstra drivstofføkonomiske. Bussene skal for øvrig ha optimal sjåførsikkerhet med bruk av en solid beskyttelsesvegg og videoovervåkning med fire kameraer.
Siden 2002 har MAN Camions & Bus S.A.S. økt sin markedsandel for busser fra 3,7 til 10,6 prosent.
I fjor registrerte selskapet rundt 660 busser av merkene MAN og NEOPLAN, som er en økning på 24,9 prosent fra 2008.