-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Amarok i militærklær
Hva er militærets Genève-utstilling? Jo, Eurosatory i Paris. Der møtte vi Amarok i Giv Akt! Versjon.

Det var Rheinmetall som hadde tatt med seg eksempler på hva de kan gjøre med denne fleksible VW-trucken.
Rheinmetall er en ikke ukjent produsent av militært materiell med historie tilbake til 1890 og med en produktportefølje som har strukket seg fra lette håndvåpen til tunge tanks.
Ikke underlig, kanskje, at det er de som har tatt Amaroken under behandling, dette blir så å si fabrikk-opsjon. I dag heter den nemlig Rheinmetall MAN Military Vehicles GmbH og MAN er som kjent en liten nyttebilblomst i den store VW-Gruppe buketten.
Så fra å være blitt en cruiser-truck, med praktiske anlegg, er den blitt en Light Multi-Purpose Vehicle for militært bruk.
Rheinmetall har mengder av utstyr og materialer som de kan hente frem for å konfigurere bilen helt etter kundens ønske og behov.
Grunnlaget er imidlertid hele tiden en solid firehjulsdriver med et stort utvalg motorer og transmisjoner, og med et så fleksibelt påbygg at her kan det for eksempel velges mellom god lasteplass eller et interiør stort nok for fire fullt utrustede soldater.
Armeringemuligheter er det, selvfølgelig, og det er geværstativer og radioutstyr og maskingeværfester (også motordrevet) og granatkaster og forsterket opphengning og modifiserte chassis så langt øyet kan se.
Så her har du et kommunikasjons- eller kommando-senter, en patruljebil eller en ganske aggressiv mobil enhet – og kanskje også andre enn militæret kan tenkes å være interessert. Rheinmetall har i hvert fall gjort mye ut av denne presentasjonen.