-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Volkswagen vil kjøpe resten av Navistar
Skal være villige til å bla opp 2,9 milliarder dollar for å sikre seg full kontroll over den amerikanske lastebilprodusenten, der Volkswagen fra før eier 16,76 prosent av aksjene.

Målet med å eventuelt kjøpe opp resten av Navistar International Corp. er å gjøre Volkswagens tungbildivisjon, Traton Group (MAN, Scania og Volkswagen Caminhões e Ônibus), til en global aktør – eller Global Champion, som konsernsjef Andreas Renschler liker å si.
I dag er det stort sett i Europa og Sør-Amerika at Traton Group har en betydelig posisjon.
Gruppen har i flere år forsøkt å ta en større andel i andre markeder, slik at de kan kjempe mot giganter som Daimler og Volvo på globalt nivå.
Nå melder altså flere medier, deriblant Automotive News, at Volkswagen Group har tilbudt aksjonærene i Navistar International Corp. å kjøpe resten av selskapet for 2,9 milliarder dollar.
Med det vil tyskerne i så fall sikre seg en solid fot innenfor det attraktive og enorme nordamerikanske lastebilmarkedet, hvor Daimlers Freightliner og Volvos Mack er store og lønnsomme. Volvo har dessuten en betydelig posisjon under sitt eget merkenavn, og lanserte i 2017 sin viktigste USA-nyhet på 20 år.
Navistar-selskapene produserer International-lastebiler, skolebusser, militærkjøretøy og motorer.