-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
På deling: Elektrisk distribusjonsbil
Denne elektriske Fiaten deles av næringsdrivende i Nice sentrum.


DISTRIBUSJON: Franske myndigheter ønsker at bedrifter som driver varetransport skal bruke mest mulig elektriske varebiler.
I Nice er sentrumsgatene blitt bilfrie slik at trikken skal kunne kjøre uhindret. Skal man levere varer kan det bare skje på noen få timer om morgenen.
Men elektriske biler kan bruke gaten ubegrenset og derfor har man samlet varetransporten. Flere distributører bruker de samme bilene.
El-distribusjonsbilen er en stor Fiat som lydløst bringer ut varene – eksosfritt. Men parkeringen er noe tvilsom selv for en elbil - eller?
LES MER OM FRANSKE OG NORSKE EL-VAREBILER I YRKESBIL #3 - KOMMER I PÅSKEN
EL-NICE: Sentrumsgatene i Nice er bilfrie for at trikken skal kunne kjøre uhindret. Men elektriske biler kan bruke gaten ubegrenset. Foto: Knut Moberg d.e.