-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Isuzu med kampanje på Tik Tok
Her er åpenbart en ny grense brutt, for dette har vakt oppsikt. Isuzu er den første som har brukt Tik Tok, eksklusivt, for å lansere en pickup.
Det var Isuzu i Storbritannia som tok dette grepet for å presentere en spesialutgave av D-Max V-Cross.
Steel Edition heter spesialmodellen, utstyrt med et omfattende utvalg ekstrautstyr, stort sett av den typen som er tøft og går på utseendet – og med en helt spesiell stål-grå farge.
Det viser seg visstnok at å bruke denne plattformen var vellykket. Stort engasjement på sosiale medier og det som kanskje overrasket mest var at selv en uke etter lanseringen var mer enn 50 prosent av de som var blitt oppmerksom på bilen over 35 år. Altså relevante i Isuzus demografi-sammenheng og overraskende for dem som tror at Tik Tok utelukkende er ungdomsfikset.
Lanseringskampanjen var blitt sett på 235.000 skjermer og Isuzu kunne måle 76 % vekst av følgere og 123 prosent flere gikk inn på hjemmesiden for å søke opp bilen.
Isuzus marketingsjef i Storbritannia, George Wallis, sier at for det første viser dette hvordan Isuzu fokuserer på innovasjon når det gjelder alt, fra produktutvikling til promosjon.
Og for det andre at: – det har vært fascinerende å kjøre denne kampanjen som en del av vårt arbeid for å nå ut til livsstil-markedet. Tik Tok-resultatet viser klart hvor stor interessen er for Steel, en svært brukbar pickup med en høy grad av komfort og spesielle finesser.
Og dermed må vel den britiske importøren endre noen av slagordene sine. For eksempel den om at «Isuzu bygger bare nyttebiler», eller denne: «Isuzu er for pickup-proffene».
Her er kampanjen på Tik Tok: https://www.tiktok.com/@isuzuuk