-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil

Isuzu med kampanje på Tik Tok
Her er åpenbart en ny grense brutt, for dette har vakt oppsikt. Isuzu er den første som har brukt Tik Tok, eksklusivt, for å lansere en pickup.
Det var Isuzu i Storbritannia som tok dette grepet for å presentere en spesialutgave av D-Max V-Cross.
Steel Edition heter spesialmodellen, utstyrt med et omfattende utvalg ekstrautstyr, stort sett av den typen som er tøft og går på utseendet – og med en helt spesiell stål-grå farge.
Det viser seg visstnok at å bruke denne plattformen var vellykket. Stort engasjement på sosiale medier og det som kanskje overrasket mest var at selv en uke etter lanseringen var mer enn 50 prosent av de som var blitt oppmerksom på bilen over 35 år. Altså relevante i Isuzus demografi-sammenheng og overraskende for dem som tror at Tik Tok utelukkende er ungdomsfikset.
Lanseringskampanjen var blitt sett på 235.000 skjermer og Isuzu kunne måle 76 % vekst av følgere og 123 prosent flere gikk inn på hjemmesiden for å søke opp bilen.
Isuzus marketingsjef i Storbritannia, George Wallis, sier at for det første viser dette hvordan Isuzu fokuserer på innovasjon når det gjelder alt, fra produktutvikling til promosjon.
Og for det andre at: – det har vært fascinerende å kjøre denne kampanjen som en del av vårt arbeid for å nå ut til livsstil-markedet. Tik Tok-resultatet viser klart hvor stor interessen er for Steel, en svært brukbar pickup med en høy grad av komfort og spesielle finesser.
Og dermed må vel den britiske importøren endre noen av slagordene sine. For eksempel den om at «Isuzu bygger bare nyttebiler», eller denne: «Isuzu er for pickup-proffene».
Her er kampanjen på Tik Tok: https://www.tiktok.com/@isuzuuk