-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Buss og vann, hand i hand
Hva med en 25 seters buss som også kan brukes på vannet? Du bør se nærmere på den britiske Jet-Bus. Den takler vanlig landeveishastighet, men er også rask på vannet. Noe for norske turbiloperatører?
Det britiske selskapet Covelink Marine har siden 1988 konstruert og bygget en rekke amfibiekjøretøyer, fra de helt små til ganske store. Men etter at de satset på en egen side på Internett tok det helt av, og det har strømmet inn med både forespørsler og bestillinger.
Nå har folka ved Covelink Marine tatt han helt ut og bygget to virkelige nyttekjøretøyer (eller –båter??). Den ene heter Jet-Bus og er beregnet på persontransport, mens den andre heter Jet-Truck og er selvfølgelig beregnet på godstransport
Covelink Jet-Bus er en krysning av en 25 seters buss og en hurtiggående båt. På landeveien har den en toppfart på
– Folk har alltid konvertert biler og lastebiler til amfibiekjøretøy, men felles for dem alle er den lave hastigheten til vanns, sier David Royle, konstruktøren av Covelink Jet-Bus.
Les hele saken i YrkesBil nummer 3