-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Med 8-trinns automat
Den store kassebilen Daily er nylig komplett fornyet. Nå kompletteres den med en 8-trinns automatkasse fra ZF.
GIRKASSE: Iveco Daily er i støtet. Bilen ble nylig kåret til ”Van of the Year 2015”.
Nå er også den splitter nye 8-trinns automatgirkassen fra ZF satt i produksjon. HI-MATIC er navnet Iveco selv bruker på denne girkassen. Uansett vil den nok være et kjærkomment tilbud ikke minst til kresne norske kunder.
Iveco opplyser at kassen «skifter gir på mindre enn 200 millisekunder», hvilket vel kan la seg oversette til 0,2 sekunder. Kjapt det også. Dessuten håndterer den et dreiemoment på opptil 470 newtonmeter.
Elektronikken åpner for to forskjellige kjøremodus. I Eco-modus skjer girskiftene ved lavt motorturtall, med formålet økt komfort og redusert drivstofforbruk. I Power-modus skjer girskiftene raskere og på høyere turtall, slik at motoreffekten utnyttes best.
HI-MATIC skal være tilgjengelig på de fleste av Iveco Dailys 8.000 ulike modellvarianter fra 3,5 til 7,0 tonn totalvekt.