-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Bilia X:
Plassjef, XPENG Lørenskog
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Hedin Performance Cars:
Servicemarkedsleder
-
Hedin Performance Cars:
Servicerådgiver
-
Hedin Performance Cars:
Delelagerekspeditør
-
Møller Bil Ensjø - Møller Bil Etterstad:
Bilmekanikere og fagteknikere
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Fagtekniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Bilglassmontør
-
Møller Bil AS:
Bruktbilselger
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
NAF Senter Bergen:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Trondheim:
Nyttekjøretøyselger
-
RSA BIL Trondheim:
Selger nybil BYD
-
Bauda AS:
Daglig leder
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Team Verksted AS:
Varebilmekaniker og lastebilmekaniker
-
Tyretrust Norge AS:
Key Account Manager -Salgsansvarlig
-
Bilia Norge:
Bruktbilsjef, Hamar
-
Carstore:
Junior innkjøper
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Selger Mercedes-Benz nyttekjøretøy
-
Harald A. Møller AS:
Teknisk instruktør
-
Lexus Fredrikstad:
Salgskonsulent
-
MAN Truck & Bus:
Salgskonsulent Trucks
-
MAN Truck & Bus:
Key Account Manager
-
Motortechnik:
Kundemottaker og Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Porsche Center Oslo:
Selger nye Porsche
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Med 8-trinns automat
Den store kassebilen Daily er nylig komplett fornyet. Nå kompletteres den med en 8-trinns automatkasse fra ZF.
GIRKASSE: Iveco Daily er i støtet. Bilen ble nylig kåret til ”Van of the Year 2015”.
Nå er også den splitter nye 8-trinns automatgirkassen fra ZF satt i produksjon. HI-MATIC er navnet Iveco selv bruker på denne girkassen. Uansett vil den nok være et kjærkomment tilbud ikke minst til kresne norske kunder.
Iveco opplyser at kassen «skifter gir på mindre enn 200 millisekunder», hvilket vel kan la seg oversette til 0,2 sekunder. Kjapt det også. Dessuten håndterer den et dreiemoment på opptil 470 newtonmeter.
Elektronikken åpner for to forskjellige kjøremodus. I Eco-modus skjer girskiftene ved lavt motorturtall, med formålet økt komfort og redusert drivstofforbruk. I Power-modus skjer girskiftene raskere og på høyere turtall, slik at motoreffekten utnyttes best.
HI-MATIC skal være tilgjengelig på de fleste av Iveco Dailys 8.000 ulike modellvarianter fra 3,5 til 7,0 tonn totalvekt.