-
Møller Bil Hamar:
Nybilselger
-
Møller Bil Hamar:
Salgstrainee/Juniorselger
-
Møller Bil Oslo Vest:
Bilmekaniker
-
Harald A. Møller AS:
Teknisk instruktør
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny Fuso på vei
I Tyskland forteller Daimler at ‘en helt ny’ Fuso er på vei til Europa. Den skal kunne bestilles fra august og de første utleveres i første kvartal neste år.
Fremdeles beveger vi oss i de segmentene der vi kjenner Fuso fra før.
Den nye Canter kommer i fem vektklasser, mellom 3,5 og 8,55 tonn fortelles det, og man kan velge mellom seks akselavstand-alternativer.
De strekker seg fra 2,5 til 4,75 meter.
Andre valgmuligheter?
Jo, for eksempel tre varianter av hytta. Og det er tre motorer tilgjengelige.
De er på henholdsvis 96 kW/130 hk, 110 kW/150 hk eller 120 kW/175 hk. Alle møter Euro VI-E kravene.
Blant forbedringene fremheves komfortfaktorene for føreren – og det inkluderer bedre lyddemping. Dessuten fortelles det om mindre svingradius, lavere innsteg og en hytte som er lett å komme gjennom hvis du vil ut på andre siden.
Også et element som gjør den egnet til oppgaven som først og fremst er ment å være distribusjonsjobbing.
LED lys og varsel for dem du ikke ser i dødsonen er på plass, og listen over førerassistentsystemer begynner å konkurrere med personbilene når det gjelder innholdet.
I tillegg til biler med dieselmotor vil det komme en batterielektrisk utgave av denne nye modellen i begynnelsen av 2023.
Til YrkesBil.no sier Olav-Kåre Thingwall, informasjonssjef hos Mercedes-Benz-importøren:
- Neste generasjon eCanter vil komme i salg i Norge, men vi har foreløpig ingen ytterligere detaljer.