-
Bilmekaniker
NAF Senter Arendal
-
Salgssjef
Volmax AS
-
Mekaniker
Motor Forum AS Romerike
-
Avdelingsleder/Teknisk leder
Last og Tank AS
-
Selger
NDS-Group AS
-
Account Manager
Arval AS
-
Daglig leder
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Kundeansvarlig/Key Account Manager
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
Toyota pusser opp Hilux
Hilux er en populær pickup over hele Europa. Nå rustes den opp for å møte tøffere konkurranse, ikke minst fra Volkswagens nye Amarok.

Ifølge Toyota ble det solgt 21.866 Hilux i Europa i 2010, tilsvarende en markedsandel på nesten 25 %. Dermed er bilen salgsleder i segmentet for tredje år på rad.
Nå får den populære sliteren en ansiktsløftning og modifiserte drivlinjer. Dessuten løftes interiøret opp til personbilkomfort, ifølge en pressemelding fra Toyota. Dermed går de løs på det området der Amarok har sin største force fremfor konkurrentene.
Interiøret får nytt dashbord med horisontalt sentrert instrumentpanel, samt Toyota Touch med berøringsskjerm for multimedia. Mørkere fargetoner i interiøret skal gi en følelse av hevet kvalitet.
I front er Hilux endret med nytt panser, grill, lykter og støtfanger.
Pickupen leveres i tre karosseriformer med to alternative motorer. Manuell girkasse er standard, men den kan mot pristillegg leveres med automat. Man kan også velge mellom to- og firehjulsdrift.
En 2WD 2,5 D-4D byr på 144 hester og et dreimoment på 343 Nm ved 2000 omdreininger. Selv om effekten er økt med 24 hk er forbruket redusert med hele 27 prosent, fra en liter på mila til 0,73 l/mil.
Utgavene med tohjulsdrift har fått et kraftigere karosseri som er hentet fra utgavene med firehjulsdrift. Det øker bakkeklaringen og gjør at 2WD-utgaven kan trekke en tilhenger på inntil 2,5 tonn.
Hilux produseres ved Toyotas fabrikker i Thailand og Sør-Afrika og selges i 135 land. De nye modellene kommer til Norge i november, og Toyota Norge regner med å selge 1.000 nye biler i 2012.