-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Toyota pusser opp Hilux
Hilux er en populær pickup over hele Europa. Nå rustes den opp for å møte tøffere konkurranse, ikke minst fra Volkswagens nye Amarok.

Ifølge Toyota ble det solgt 21.866 Hilux i Europa i 2010, tilsvarende en markedsandel på nesten 25 %. Dermed er bilen salgsleder i segmentet for tredje år på rad.
Nå får den populære sliteren en ansiktsløftning og modifiserte drivlinjer. Dessuten løftes interiøret opp til personbilkomfort, ifølge en pressemelding fra Toyota. Dermed går de løs på det området der Amarok har sin største force fremfor konkurrentene.
Interiøret får nytt dashbord med horisontalt sentrert instrumentpanel, samt Toyota Touch med berøringsskjerm for multimedia. Mørkere fargetoner i interiøret skal gi en følelse av hevet kvalitet.
I front er Hilux endret med nytt panser, grill, lykter og støtfanger.
Pickupen leveres i tre karosseriformer med to alternative motorer. Manuell girkasse er standard, men den kan mot pristillegg leveres med automat. Man kan også velge mellom to- og firehjulsdrift.
En 2WD 2,5 D-4D byr på 144 hester og et dreimoment på 343 Nm ved 2000 omdreininger. Selv om effekten er økt med 24 hk er forbruket redusert med hele 27 prosent, fra en liter på mila til 0,73 l/mil.
Utgavene med tohjulsdrift har fått et kraftigere karosseri som er hentet fra utgavene med firehjulsdrift. Det øker bakkeklaringen og gjør at 2WD-utgaven kan trekke en tilhenger på inntil 2,5 tonn.
Hilux produseres ved Toyotas fabrikker i Thailand og Sør-Afrika og selges i 135 land. De nye modellene kommer til Norge i november, og Toyota Norge regner med å selge 1.000 nye biler i 2012.