-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Telo Truck:
Femseters el-truck med fotavtrykk som en Mini
Telo er navnet på en ny elbil fra California. Her er resultatet fire dører, fem seter, et plan større enn hos Rivian med en samlet lengde som Mini Cooper SE. Kompakt men rommelig, altså.
Telo er en helt ny virksomhet, så det er kanskje litt for optimistisk å tilby 2025-utgaver allerede. Prosjekter som dette pleier å bruke et par å på å finne penger og å gjøre en gode ide produksjonsmulig, men la gå.
De ber i hvert fall ikke om mer enn 152 dollar i depositum (etter bilens lengde i inches) – og snakker om en pris på $ 49.999.
Den måler 386 centimeter i lengden, men har allikevel et plan på 152 cm, med lemmen igjen. De andre målene er 185 cm på tvers og 168 cm opp, og vekten er 2000 kg.
Det er masse låsbar plass under planet også. Et annet alternativ er en topp over bagasjeavdelingen og i stedet sette en tredje seterad der – eller montere camping&sove-utstyr.
Batteriet er på 106 kWt, skal kunne komme til 80 prosent lading etter 20 minutter, og gir 550 kilometer rekkevidde sier de glade skaperne. Motoren er på 500 hk og skal holde til både folk og gods.
Det er en uventet, men gledelig overraskelse at mens de to stifterne av firmaet er gamle bilfolk (ex-Tesla blant annet), forteller ikke Yves Béhar, designeren, om en eneste festlig superbil han har designet.
Han nevner merkevarer som Samsung, L’Oreal, Puma, SodaStream og Prada – men ikke en bil!
Da kanskje vi kan håpe på noen originale løsninger, i hvert fall i interiøret.