-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling

Telo Truck:
Femseters el-truck med fotavtrykk som en Mini
Telo er navnet på en ny elbil fra California. Her er resultatet fire dører, fem seter, et plan større enn hos Rivian med en samlet lengde som Mini Cooper SE. Kompakt men rommelig, altså.
Telo er en helt ny virksomhet, så det er kanskje litt for optimistisk å tilby 2025-utgaver allerede. Prosjekter som dette pleier å bruke et par å på å finne penger og å gjøre en gode ide produksjonsmulig, men la gå.
De ber i hvert fall ikke om mer enn 152 dollar i depositum (etter bilens lengde i inches) – og snakker om en pris på $ 49.999.
Den måler 386 centimeter i lengden, men har allikevel et plan på 152 cm, med lemmen igjen. De andre målene er 185 cm på tvers og 168 cm opp, og vekten er 2000 kg.
Det er masse låsbar plass under planet også. Et annet alternativ er en topp over bagasjeavdelingen og i stedet sette en tredje seterad der – eller montere camping&sove-utstyr.
Batteriet er på 106 kWt, skal kunne komme til 80 prosent lading etter 20 minutter, og gir 550 kilometer rekkevidde sier de glade skaperne. Motoren er på 500 hk og skal holde til både folk og gods.
Det er en uventet, men gledelig overraskelse at mens de to stifterne av firmaet er gamle bilfolk (ex-Tesla blant annet), forteller ikke Yves Béhar, designeren, om en eneste festlig superbil han har designet.
Han nevner merkevarer som Samsung, L’Oreal, Puma, SodaStream og Prada – men ikke en bil!
Da kanskje vi kan håpe på noen originale løsninger, i hvert fall i interiøret.