-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
EU: Like bøter for like regelbrudd
Europaparlamentet vedtok nylig en resolusjon der de går inn for at lastebilsjåfører som bryter reglene for arbeidstid, hviletid og arbeidsforhold skal betale sammenlignbare bøter i EU.

Parlamentarikerne kritiserer EUs medlemsland for de store variasjonene i nivå på bøter for samme type regelbrudd, og oppfordrer landene til mer harmonisering og samarbeid ut i fra sikkerhets- og konkurransehensyn.
I resolusjonen ønsker parlamentet at medlemsstatene skal finne lover og praktiske måter å redusere forskjellene i typer og nivåer av straffer som anvendes.
Det burde vedtas både minimum og maksimum straff for hver forbrytelse mot disse reglene, står det. Parlamentet oppfordrer også medlemsstatene til å øke hyppigheten av kontroller utført av sine nasjonale myndigheter, samt å investere i flere hvilefasiliteter og parkeringsplasser langs motorveiene.
Bøter for overskridelse den daglige kjøretid med mer enn to timer er for tiden ti ganger høyere i Spania (€ 4600) enn i Hellas (€ 400).
Metodene som brukes for å bestemme hvor alvorlig en straffbar handling er, varierer også mellom medlemsstatene. For eksempel tar Belgia både daglig kjøretid og total sammenhengende kjøretid i betraktning, men andre ikke.