-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
EU: Like bøter for like regelbrudd
Europaparlamentet vedtok nylig en resolusjon der de går inn for at lastebilsjåfører som bryter reglene for arbeidstid, hviletid og arbeidsforhold skal betale sammenlignbare bøter i EU.

Parlamentarikerne kritiserer EUs medlemsland for de store variasjonene i nivå på bøter for samme type regelbrudd, og oppfordrer landene til mer harmonisering og samarbeid ut i fra sikkerhets- og konkurransehensyn.
I resolusjonen ønsker parlamentet at medlemsstatene skal finne lover og praktiske måter å redusere forskjellene i typer og nivåer av straffer som anvendes.
Det burde vedtas både minimum og maksimum straff for hver forbrytelse mot disse reglene, står det. Parlamentet oppfordrer også medlemsstatene til å øke hyppigheten av kontroller utført av sine nasjonale myndigheter, samt å investere i flere hvilefasiliteter og parkeringsplasser langs motorveiene.
Bøter for overskridelse den daglige kjøretid med mer enn to timer er for tiden ti ganger høyere i Spania (€ 4600) enn i Hellas (€ 400).
Metodene som brukes for å bestemme hvor alvorlig en straffbar handling er, varierer også mellom medlemsstatene. For eksempel tar Belgia både daglig kjøretid og total sammenhengende kjøretid i betraktning, men andre ikke.