-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Europaservice: Fliegl 24/7
Den tyske tilhengerprodusenten Fliegl innførte 1. september i år en mobilitetsservice til sine produkter.
Alle som får levert ny Fliegl-henger fra og med 1. september vil få med et kort som gir adgang til Fliegls service-nettverk.
Systemet er, som for de fleste bilmerker – ett telefonnummer som setter kunden i forbindelse med en alarmsentral, som igjen kontakter nærmeste servicepunkt, som deretter rykker ut og hjelper kunden.
Ifølge Fliegl er det 8000 verksteder i Europa som står klar til å hjelpe Fliegl-kundene dersom noe skulle skje.
Tilbudet omfatter alle typer feil eller uhell ved traileren som kan oppstå når man er underveis, det vil si feil ved dekk, aksler, bremser og lys, og ved hydraulikk under lasting og lossing.
Fliegl vil også tilby en tilsvarende service overfor kunder med kjøretøyer eldre enn 1. september 2006.