-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Europaservice: Fliegl 24/7
Den tyske tilhengerprodusenten Fliegl innførte 1. september i år en mobilitetsservice til sine produkter.

Alle som får levert ny Fliegl-henger fra og med 1. september vil få med et kort som gir adgang til Fliegls service-nettverk.
Systemet er, som for de fleste bilmerker – ett telefonnummer som setter kunden i forbindelse med en alarmsentral, som igjen kontakter nærmeste servicepunkt, som deretter rykker ut og hjelper kunden.
Ifølge Fliegl er det 8000 verksteder i Europa som står klar til å hjelpe Fliegl-kundene dersom noe skulle skje.
Tilbudet omfatter alle typer feil eller uhell ved traileren som kan oppstå når man er underveis, det vil si feil ved dekk, aksler, bremser og lys, og ved hydraulikk under lasting og lossing.
Fliegl vil også tilby en tilsvarende service overfor kunder med kjøretøyer eldre enn 1. september 2006.