-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil

MAN og Eviny med ladesamarbeid i Norge
Samarbeider for å bygge et landsdekkende nettverk for elektrisk tungtransport.
– MAN tar nå et nytt skritt i utviklingen av elektrisk tungtransport i Norge gjennom et samarbeid med Eviny om ladeinfrastruktur for elektriske lastebiler og busser. Målet er å tilby transportbedrifter en komplett og pålitelig løsning, som kombinerer elektriske kjøretøy med tilgjengelig og effektiv lading, sier Pål Gravdal, Branch manager, MAN Truck and Bus AS - Bergen.
– For MAN er dette samarbeidet strategisk viktig. Vi ønsker å tilby kundene en helhetlig løsning – fra elektriske lastebiler og busser, til service, support og etablering av ladestasjoner som denne, sier Gravdal.
Samarbeidet innebærer at MAN-kunder får et sammenhengende nettverk som skal gjøre overgangen til elektrisk transport både enklere og tryggere.
– Eviny støtter satsingen med ladeinfrastruktur som gjør det mulig å holde tungtransporten i bevegelse over hele landet, sier Odd Olaf Askeland, Head of Public Charging, Eviny Elektrifisering AS
Med MAN eTruck skal sjåføren kun koble til ladekabelen, og ladingen starter umiddelbart.
Prosessen er enkel: kjør inn, parker, koble til og start lading med ønsket betalingsmetode.
– Vi ser frem til å utvikle dette nettverket videre sammen med Eviny og våre partnere, og til å gjøre elektrisk tungtransport til et reelt alternativ for norske transportbedrifter, sier Gravdal.
LES OGSÅ:
-
Megawatt truckstasjon: Lader 700 lastebiler per dag
-
Bransjen lanserer Veikart mot 2030 for nyttekjøretøy
-
Enova vil relansere støtte for bedriftslading av tunge kjøretøy
-
Enova: – Rekordhøy interesse for elektriske lastebiler
-
Superlader på Brenner
-
Scania klare for Megawatt-lading
-
Mer Norway bygger for tungbillading på Jessheim og i Svinesundparken
-
CATL klare til å rulle ut batteribytte for lastebiler
-
– I et modent marked vil det være stort behov for underveislading
-
Her skal yrkessjåfører kunne lade både bil og kropp