-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Transportmessa glimter i solskinn
Norges aller lengste transportmesse preges av svært flotte kundebiler og en rekke fiffige påbygg. Bildekarusell.

TRANSPORT: Transportmessa på Gardermoen (gamle Ringbanen) åpnet torsdag og holdt åpen til og med lørdag kl. 17.00.
Også i år har messen det spesielle formatet med en lang gate med utstillere på begge sider. Nå er den lengre og fetere enn noen gang tidligere.
Formatet har en klar fordel i at det er særdeles enkelt å orientere seg og få med seg alt. Den eneste ulempen er at det faktisk er overraskende langt å gå, og dessuten litt få matsjapper og toaletter underveis.
Men med det været vi har fått (igjen!) er det likevel helt klart til å leve med.
Årets messe har riktignok ingen helt store spektakulære nyheter eller attraksjoner man bare MÅ se. Den er likevel vel verd et besøk for alle som har noen som helst tilknytning til transport og kjøretøy.
Utstillerne er i år preget av både rutine og selvsikkerhet på utstillingen. Ingen pranger eller blinger unødvendig mye, men alle har mye interessant å tygge på.
Om det er tilfeldig eller avtalt spill er ikke godt å si, men det som virkelig preger messen både fra importører og påbyggerhold er usedvanlig mange flotte kundebiler.
Det vil si biler som nå er ute i drift med norske transportørers faktiske påbygg og ikke minst dekor og logos. Det bidrar til ikke bare å vise transportproduktene, men også å eksponere næringen som bruker dem. Og det er vinn vinn!