-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Bærekraftig Vision
Iveco viste sin Vision, et fremtidskonsept på IAA i fjor. Nå har den fått en europeisk miljøpris.

Det er det tyske fagbladet Transport som i en vrimmel av mer eller mindre betydningsfulle «of the year» har tildelt dette prosjektet noe som nærmest kan oversettes som Euro-Transport Bærekraft-prisen for 2016.
Automatisk lasting og lossing
Juryen kaller dette ganske enkelt for den beste, og best integrerte, oppskriften på fremtidige transportbehov for urbane områder.
Det går selvfølgelig mye på drivlinjen: ren eldrift, støyfritt og null-utslipp, i de tetteste områdene og hybrid over lengre avstander. Men det går også meget på infrastruktur-løsninger, kommunikasjon, optimalisering av kjøreruter, lav TCO, og meget mer.
En av spesialitetene som vakte stor interesse var for eksempel et automatisk laste- og lossesystem, et fleksibelt gulv i varerommet og en helt ny måte å sikre godset på.
Enklest mulig
Menneske-maskin kontakten var selvfølgelig utformet slik at sjåførens jobb skulle bli enklest mulig. Det betyr ikke bare avansert system for navigasjon og trafikkovervåking, men også slike praktiske detaljer at han kan gå rett fra førerplassen og inn i lasterommet.
Vision var ikke bare en veldesignet fremtidstudie, den var også en godt gjennomtenkt en. Men når kundene skal kunne glede oss over noen av finessene som ble antydet der er det ikke sagt noe om.