-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Marketing Communications Specialist
Mazda Motor Norge
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Serviceleder Bilskade
Gromstad Auto AS:
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Daglig leder
Bilbransjens Opplæringskontor AS, Bergen
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Oslo
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS
-
Teamleder
Toyota Romerike AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Asker og Bærum AS
-
Kunderådgiver Logistikk
Toyota Asker og Bærum AS
-
Delelageransvarlig
AutoIn bilskadesenter AS
-
Produktsjef, ORA
Bilia Norge AS
-
Servicemarkedssjef, ORA
Bilia Norge AS
-
Innkjøp- og logistikkansvarlig, ORA
Bilia Norge AS
Wrangler til godt under halvmillionen
Med relanseringen av Jeep dukker det opp et artig machoalternativ i varebilsegmentet – til en hyggelig pris.

Wrangler ser ut som noe fra juratiden, men til overkommelig pris må jo bilen være bortimot uimotståelig for alle med et snev av amerikanske sympatier.
For dette er Jeep, originalen, merkenavnet alle de andre er generisk omtalt som.
Se hovedsak om Jeep-relanseringen her.
Den rammebygde bilen leveres med en 2,8-liters rekkefirer som yter enten 175 eller 200 hester og kommer med 4-trinns automatgir.
KORRIGERT 23. JANUAR: Med oppgitt lengde 4,75 meter, som er omtrent som en Ford Mondeo, burde også bilen by på rimelig plass til statskassen uten å kverke førerplassen.
- Det er absolutt akseptabel plass bak rattet, sier Jon Winding-Sørensen, som har prøvesittet bilen.
Bilen veier to tonn, som begrenser nyttelasten til drøyt 500 kilo. Til gjengjeld trekker den også to tonn tilhenger.
OBS! Vekten synes på ytelsene. 0-100 går på 13,5 sekunder, og CO2-utslippet tilsvarer snaut 3 Priuser.
I Norge lagerføres bilen i såkalt Sahara-utgave, med 200 hk, automat, lakkerte skjermer, hardtop, skinnseter, cruise og stigtrinn. Da koster den 450.000 kroner.
Men du kan får en strippet utgave helt ned i 390.000 kroner, da med 175 hester og 6-trinns manuell. Begge varianter kommer med 5 år/100.000 km garanti.
Konkurrenter? Nææ. Den opererer egentlig i eget segment prismessig under og funksjonsmessig til siden for de øvrige varebilSUVene.
Wrangler varebil passer for dem som trenger en liten, 2-seters firehjulstrekker med røft design. Sånn sett kan den for noen være et alternativ til pickup.