-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Kamaz vant igjen
Rally Dakar det kjente langdistanserallyet, som ikke lenger går til Dakar, som ligger i Afrika, men i Sør-Amerika, er fortsatt et av de ytterst få rallyene hvor det er en lastebilklasse.
Denne Kamazen kom på annenplass med herrene Kabirov, Beljajev og Mokejev i førerhuset.
Men også Argentina kan by på mye sand, så det kan fortsatt kalles et ørkenrally.
I år gikk det over to uker med en kjørelengde på 9000 kilometer, for det meste i Argentina, men deltagerne var også innom Chile underveis.
Mens DAF var det ledende merke i lastebilklassen i åttiårene, blant med noen heftige to-motors spesialbygg, er det nå lastebilprodusenter fra den tidligere østblokken som dominerer. I år vant russiske Kamaz for niende gang. Ikke bare det – de fikk fabrikksbilene sine inn på første, annen og femteplass.
På tredjeplass kom en hollandsk Ginaf, mens en Liaz ble nummer fire. Hino, som ikke lenger deltar på det norske marked, deltar i Rally Dakar, og fikk en bil inn på syvende plass. Lenger nedover på resultatlisten kom mer kjente merker som MAN, Mercedes-Benz og DAF. Det var ingen nordiske biler på listen over dem som fullførte, men en enslig Renault kom til mål – på 28. plass, som også var sisteplass.