-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Kamaz vant igjen
Rally Dakar det kjente langdistanserallyet, som ikke lenger går til Dakar, som ligger i Afrika, men i Sør-Amerika, er fortsatt et av de ytterst få rallyene hvor det er en lastebilklasse.


Denne Kamazen kom på annenplass med herrene Kabirov, Beljajev og Mokejev i førerhuset.
Men også Argentina kan by på mye sand, så det kan fortsatt kalles et ørkenrally.
I år gikk det over to uker med en kjørelengde på 9000 kilometer, for det meste i Argentina, men deltagerne var også innom Chile underveis.
Mens DAF var det ledende merke i lastebilklassen i åttiårene, blant med noen heftige to-motors spesialbygg, er det nå lastebilprodusenter fra den tidligere østblokken som dominerer. I år vant russiske Kamaz for niende gang. Ikke bare det – de fikk fabrikksbilene sine inn på første, annen og femteplass.
På tredjeplass kom en hollandsk Ginaf, mens en Liaz ble nummer fire. Hino, som ikke lenger deltar på det norske marked, deltar i Rally Dakar, og fikk en bil inn på syvende plass. Lenger nedover på resultatlisten kom mer kjente merker som MAN, Mercedes-Benz og DAF. Det var ingen nordiske biler på listen over dem som fullførte, men en enslig Renault kom til mål – på 28. plass, som også var sisteplass.