-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Krever overgangsordning
"Kjøp bil før årsskiftet for å spare avgifter"

Annonsene gir klar beskjed om de fordeler det er å kjøpe lastebilregistrerte biler i vektklassen 3,5 til 7,5 tonn før årsskifte og ny avgift. Men det vil også bli registrert slike biler i 2006 til dagens avgifter.
Bilimportørene krever at det innføres en overgangsordning der biler som er bestilt av importør kan importeres med dagens avgifter.
- Biler som er bestilt kan ikke avbestilles, sier direktør Finn Tandberg (bildet) i Bilimportørenes Landsforening. Når bilene produseres i USA, Mexico eller i Japan er det lang leveringstid - og det nytter ikke bare å avbestille. Mange av bilene er allerede på vei til Norge, men kommer ikke hit før neste år. Mange ganger handler det om et halvt års bestillingstid eller lengre.
- Vi er i dialog med myndighetene om en overgangsordning, slik at ikke de nye avgiftene straffer de importører som hadde bestilt biler i god tid før de nye avgiftene ble foreslått og vedtatt.